ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ
ДОСТАВКА
Як я можу доставити своє замовлення?
Замовлення відправляються кур'єрськими службами DHL, Inpost та FedEx, посилковими автоматами Inpost та Польською Поштовою Службою, яка працює у співпраці з національними поштовими операторами у відповідних країнах.Кількість і марка вищезгаданих перевізників на вибір залежить від місця призначення відправлення, а також від вибору складу, з якого воно буде відправлено. Ви можете знайти детальну пропозицію доставки для конкретної країни ТУТ.
ЯКИЙ ЧАС ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ?
Виконання замовлення включає в себе наступні операції:Час виконання замовлення залежить від наявності даного товару, вибору способу доставки та надходження оплати.
Ми починаємо пакувати товари одразу після надходження оплати, тому, будь ласка, майте на увазі, що чим швидше кошти надійдуть на наш рахунок, тим швидше посилка буде передана перевізнику - а отже, швидше буде доставлена за вказаною адресою).
Потім, у випадку, якщо всі замовлені товари є в наявності, товар відправляється протягом 24 годин з моменту оформлення замовлення.У випадку замовлень, зроблених на вихідних або в понеділок, ми відправляємо товар протягом 48 годин.
ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ ЧАС ДОСТАВКИ?
Якщо ви бажаєте зв'язатисяз кур'єром
, будь ласка, зробіть це безпосередньо, зателефонувавши до служби підтримки клієнтів відповідної кур'єрської компанії. Кур'єри DHL та Inpost іноді зв'язуються з адресатом по телефону, якщо його немає вдома. Якщо ви вибрали доставку замовлення через Paczkomaty InPost, ви можете забрати його в будь-який час доби.ЯК
ОТРИМАТИ ВІДПРАВЛЕННЯ,ЯКЩО КУ
Р'ЄРА НЕМАЄ ВДОМА?
У такій ситуації кур'єр може (але не зобов'язаний) зв'язатися з клієнтом по телефону, щоб домовитися про отримання посилки в інший час або в іншому місці. Якщо кур'єр не зможе зв'язатися з клієнтом, він залишить повідомлення з рекомендаціями. Якщо ви хочете зв'язатися з кур'єром, вам слід зробити це безпосередньо - зателефонувавши до служби підтримки клієнтів відповідної кур'єрської компанії.скільки
коштуєдоставка?
Вартість доставки залежить від загальної суми замовлення, його загальної ваги та складу, з якого воно буде відправлене. Щоб дізнатися точну вартість доставки у вашу країну, будь ласка, перейдіть ТУТ.ЧИ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ ВМІСТ
ПОСИЛКИДО ОПЛАТИ КУР'ЄРУ?
Ви можете перевірити вміст посилки тільки після того, як оплатите суму післяплати і отримаєте квитанцію про отримання посилки. У разі виявлення будь-яких розбіжностей щодо вмісту посилки, кур'єр складе акт про пошкодження, який є підставою для подальшого пред'явлення претензії.ЩО РОБИТИ, ЯКЩО МОЄ ВІДПРАВЛЕННЯ БУЛО ПОШКОДЖЕНО?
Якщо посилка має ознаки несанкціонованого втручання (пошкоджена стрічка або упаковка), вам слід відмовитися від її прийняття. Ви повинні повідомити нас, і ми надішлемо вам іншу посилку якнайшвидше.ДЕ Я ДІЗНАЮСЯ, КОЛИ ОТРИМАЮ ПОСИЛКУ?
Термін доставки при передоплаті обчислюється з моменту зарахування платежу на наш рахунок або, в залежності від ситуації, після отримання інформації від платіжної системи про те, що ваш платіж був оброблений, а при оплаті накладеним платежем - з дати нашого підтвердження отримання замовлення. Ви можете перевірити поточний статус вашого замовлення, увійшовши до свого облікового запису, в панелі клієнта.Крім того - у випадку кур'єрської доставки - повідомлення з поточним статусом замовлення, номером відстеження та орієнтовною датою доставки (яка може бути змінена) надсилаються на адресу електронної пошти, вказану під час реєстрації. Ви можете перевірити поточний статус доставки вашої посилки на сайті обраного вами перевізника, використовуючи вищезгаданий номер відстеження. Або ви можете зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів перевізника по телефону (в цьому випадку ви також повинні мати при собі номер відстеження).
ЧИ
МОЖЕ ВІДПРАВЛЕННЯ БУТИ ВІДПРАВЛЕНО НА ІНШУ АДРЕСУ, НІЖ Я ВКАЗАВ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ?
При оформленні замовлення система автоматично завантажує дані адреси, які вивказали
при реєстрації, на яку буде відправлено посилку. Якщо ви бажаєте отримати замовлення на іншу адресу, вам потрібно буде вказати нову адресу доставки при оформленні замовлення.ЯКИЙ ДОКУМЕНТ Я ОТРИМАЮ З МОЇМ ПОСИЛАННЯМ?
До кожного відправленого товару мидодаємо
квитанцію, яка є підтвердженням покупки. Ми також можемо видати рахунок-фактуру з ПДВ замість квитанції. Крім того, ми додаємо до кожного відправлення лист-подяку за покупку в нашому магазині, в якому вказуємо ім'я працівника, який упакував для вас товари. Вказавши цю особу, можна значно покращити процес з'ясування будь-яких суперечок.ДЕ Я МОЖУ ДІЗНАТИСЯ, НА ЯКОМУ ЕТАПІ ПЕРЕБУВАЄ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ви можете перевірити поточний статус свого замовлення, увійшовши до свого облікового запису в Панелі клієнта. Ви також можете зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів по телефону .ЧИ НЕ ПОТРІБНО РОЗМИТАТИ ВІДПРАВЛЕННЯ
У випадку товарів, замовлених з третіх країн (з-за меж Європейського Союзу), клієнт, як імпортер товару, зобов'язаний виконати всі митні формальності для отримання вантажу. Він також зобов'язаний перевірити, чи дозволений даний товар до продажу в країні, в яку буде здійснюватися доставка. Інформацію з цього приводу можна отримати в місцевих адміністративних органах або на митниці. У разі невиконання вищезазначеного обов'язку ми не несемо відповідальності за неможливість доставки товару Клієнту. Ми також не несемо відповідальності за будь-які проблеми з митним оформленням, що збільшують термін доставки вантажу.
Також звертаємо Вашу увагу, що при замовленні товару в країну, де потрібне митне оформлення, ми не беремо на себе витрати на будь-які митні збори. Їх сплата є обов'язком замовника.
?
Відправлення, які ми відправляємо в країни Європейського Союзу, не підлягають митному оформленню. Кожне відправлення, яке ми відправляємо в Норвегію, США або будь-яку іншу країну за межами Європейського Союзу, включає в себе необхідні документи для митного оформлення. Час, необхідний для цього, варіюється від країни до країни (залежно від специфіки та поточних обставин відповідної митниці) і може бути довшим.У випадку товарів, замовлених з третіх країн (з-за меж Європейського Союзу), клієнт, як імпортер товару, зобов'язаний виконати всі митні формальності для отримання вантажу. Він також зобов'язаний перевірити, чи дозволений даний товар до продажу в країні, в яку буде здійснюватися доставка. Інформацію з цього приводу можна отримати в місцевих адміністративних органах або на митниці. У разі невиконання вищезазначеного обов'язку ми не несемо відповідальності за неможливість доставки товару Клієнту. Ми також не несемо відповідальності за будь-які проблеми з митним оформленням, що збільшують термін доставки вантажу.
Також звертаємо Вашу увагу, що при замовленні товару в країну, де потрібне митне оформлення, ми не беремо на себе витрати на будь-які митні збори. Їх сплата є обов'язком замовника.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО МОЄ ВІДПРАВЛЕННЯ НЕ ПРОХОДИТЬ МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ І ПОВЕРТАЄТЬСЯ ВІДПРАВНИКУ?
Найпоширенішими причинами, через які відправлення не проходить митне оформлення і повертається відправнику, є:Якщо з якихось причин товар не проходить митне оформлення і не повертається до нас, то слід знати, що повернення коштів клієнту буде зменшено на витрати на зберігання товару на кордоні і відправку його назад до нас, які ми повинні будемо понести. Ці витрати становлять від 6 до 10 разів більше вартості поштових витрат.
ЩО, ЯКЩО МОЄ ВІДПРАВЛЕННЯ БУЛО ВТРАЧЕНО?
Якщо відправлення було втрачено під час транспортування, ми надішлемо вам інше відправлення з тим самим замовленням. Однак, будь ласка, зверніть увагу, що якщо ми повторно надішлемо відправлення, а ви отримаєте втрачене відправлення, ви зобов'язані повернути його нам. Витрати на повернення посилки беремо на себе ми. Ви також можете залишити собі втрачену посилку, але тільки якщо ви заплатили за неї - оскільки в кінцевому підсумку ви отримали дві ідентичні посилки.ПЛАТЕЖІ
ЯК ЯК МОЖНА
ОПЛАТИТИЗАМОВЛЕННЯ?
Існує кілька способів оплатити покупку:.
ЧОМУ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ СКАСУВАНО?
Це трапляється, коли з моменту розміщення замовлення минуло 3 дні, а ми все ще не отримали оплату за товар та його відправку - це автоматизована процедура, яка означає, що несплата вчасно (протягом максимум 3 днів) обов'язково призведе до скасування замовлення, тому час для оплати не може бути продовжений за жодних обставин.Іншими причинами такої ситуації є: відмова емітента картки або банку покупця в оплаті; недостатня кількість коштів на картці або на рахунку покупця на момент оплати; у разі виникнення будь-якої з цих двох подій, будь ласка, зверніться безпосередньо до свого банку.
ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ РАХУНОК ПДВ НА ПРИДБАНІ МНОЮ ТОВАРИ?
Звичайно, це можливо. Ми можемо видати рахунок-фактуру з ПДВ на кожен товар, який ми продаємо. Просто повідомте нам про це в коментарях до вашого замовлення. Необхідні дані:Назва компанії, адреса та номер ПДВ.
ЩО РОБИТИ, ЩОБ ЗМІНИТИ ДАНІ В ІНвойсі, ЯКИЙ Я ОТРИМАВ З ПОМИЛКАМИ?
Помилково виписаний інвойс необхідно відправити нам назад з правильними даними.Ми негайно надішлемо вам виправлений рахунок.
ЧИ ЦІНИ НА ПРОДУКЦІЮ НА САЙТІ ОНОВЛЮЮТЬСЯ І Є ОСТАТОЧНИМИ?
Інформація на сайті MZ Store, як про наявність продукції, так і про ціни, оновлюється щодня. Однак, відповідно до чинного законодавства, продукти, представлені на сайті, є лише їхньою ПРЕЗЕНТАЦІЄЮ і являють собою лише запрошення зробити пропозицію про покупку. Ми залишаємо за собою право змінювати ціну, вказану на сайті. РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я ПОМИЛКОВО ЗАМОВИВ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ХОЧУ?
Якщо Ви випадково зробили замовлення, яке не бажаєте отримувати, будь ласка, якнайшвидше зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів за адресою: bok@mz-store.pl або за телефоном 501 537 027.
ЯК ПОБАЧИТИ АБО ВИМІРЮВАТИ ТОВАР В МАГАЗИНІ MZ?
Ми зробили все можливе, щоб представити товари, які ми продаємо, якомога точніше.
Крім того, ми детально описуємо товари та надаємо таблиці розмірів (за потреби).
Якщо у покупця виникають сумніви чи запитання, він завжди може звернутися до нашого відділу обслуговування клієнтів за адресою: bok@mz-store.pl або за телефоном 501 537 027.
ЧИ МОЖНА ОБМІНЯТИ ТОВАР НА ІНШИЙ РОЗМІР?
Звичайно, як тільки ви виявили, що розмір не підійшов, ви можете обміняти його на інший. Вам потрібно буде повернути товар разом з чеком та заповненою Формою повернення.Звичайно, це стосується одягу
. ЩО Я ПОВИНЕН ВЗЯТИ З ТОВАРОМ, ЯКИЙ Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ДО MZ STORE?
До кожного товару, який ви хочете обміняти, повернути або на який ви хочете подати скаргу, необхідно додати:. ЩО Я ПОВИНЕН РОБИТИ, ЯКЩО Я ОТРИМАВ ДЕФЕКТНИЙ ТОВАР?
У разі виявлення дефекту, Ви повинні повернути нам дефектний ТоварЯК ПОДАВАТИ СКАРГИ?
Всі скарги, що стосуються придбаних товарів, слід подавати в письмовійформі
на адресу нашого юридичного офісу або електронною поштою на адресу:
bok@mz-store.pl.