Безкоштовна доставка в Польщу від 200 злотих. Безкоштовна доставка до Польщі від 200 злотих Доставка протягом 24 годин Недорога міжнародна доставка На ринку з 2005 року Blog Довідка Категорії Виробники MENU Blog Кошик для покупок

Ваш кошик порожній!

Умови та положення

Ці Умови визначають загальні умови, правила та порядок використання інтернет-платформи, до складу якої входить інтернет-магазин за наступними інтернет-адресами: mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es (далі: "Інтернет-магазин"), а також умови надання безкоштовних електронних послуг MZ-STORE spółka akcyjna.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Власником Інтернет-магазину mz-store є акціонерне товариство MZ-STORE з місцезнаходженням в м. Реда, вул. Кіпріана Каміла Норвіда, 47 (84-240), внесене до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться Окружним судом Гданськ-Пульноц в Гданську, 8-й Комерційний відділ Національного судового реєстру під номером 0000877266, що має NIP: 5862363341 та номер REGON: 387876117, зі статутним капіталом у розмірі 5 000 000,00 злотих, сплаченим повністю (далі - MZ-STORE).

1.2 Інтернет-магазин mz-store - це платформа, якою керує її власник (деталі в розділі 1.1 цих Умов).

1.3 Ці Правила адресовані як споживачам, так і підприємцям, які використовують Інтернет-магазин.

1.4 Визначення:

1.4.1 Персональні дані- вся інформація про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути ідентифікована за допомогою одного або декількох факторів, що стосуються фізичної, фізіологічної, генетичної, психічної, економічної, культурної чи соціальної ідентичності, включаючи IP-адресу пристрою, дані про місцезнаходження, інтернет-ідентифікатор та інформацію, зібрану за допомогою файлів cookie та інших подібних технологій.

1.4.2 Робочі дні - робочі дні з понеділка по п'ятницю, за винятком державних свят.

1.4.3 Доставка - фактичний акт передачі Товару, зазначеного в Замовленні, Замовнику.

1.4.4 Постачальник - суб'єкт господарювання, який фізично здійснює поставку Товару:

1.4.4.1. кур'єрська компанія (кур'єр),

1.4.4.2. польська пошта або інший державний оператор,

1.4.4.3. ТОВ "InPost".

1.4.5. Реєстраційна форма - Електронна послуга, означає форму, доступну на Веб-сайті, що дозволяє створити Обліковий запис Покупця.

1.4.6. Форма замовлення - Електронна послуга, інтерактивна форма, доступна на Веб-сайті, що дозволяє оформити Замовлення, зокрема, шляхом додавання Товару в електронний кошик і вказівки умов Договору купівлі-продажу, в тому числі способу доставки та оплати.

1.4.7 Пароль - послідовність буквених, цифрових або інших символів, обрана Покупцем при реєстрації в Інтернет-магазині.

1.4.8. Покупець - фізична особа, яка має повну дієздатність і досягла 18 років, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, якій законом надано правоздатність, на користь якої можуть надаватися послуги в електронному вигляді відповідно до цих Умов та чинного законодавства, та/або яка уклала або має намір укласти Договір купівлі-продажу з Продавцем. Покупець є імпортером товарів, що імпортуються з третьої країни (з-за меж Європейського Союзу) на територію Європейського Союзу, товарів, що відправляються з Європейського Союзу в треті країни, і товарів, що відправляються з однієї третьої країни в іншу третю країну.

1.4.9. споживач - фізична особа, яка здійснює правочин, безпосередньо не пов'язаний з її господарською або професійною діяльністю.

1.4.10. Обліковий запис Клієнта - електронна послуга, обліковий запис, який MZ-STOREp веде для Клієнта під унікальним ім'ям (Логін), який є сукупністю ресурсів в системі ІКТ, де зберігаються дані Клієнта та інформація про його дії в рамках Інтернет-магазину.

1.4.11. Розсилка новин - електронна послуга, що надається MZ-STORE за допомогою електронної пошти, за допомогою якої Клієнт може періодично отримувати від MZ-STORE за допомогою електронної пошти повідомлення, що стосуються MZ-STORE і його ділових партнерів, Інтернет-магазину, в тому числі інформацію про пропозиції, акції та новини в Інтернет-магазині.

1.4.12.підприємець - фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, яка купує Товар в Інтернет-магазині в рамках підприємницької або професійної діяльності; у випадку фізичної особи - фізична особа, яка купує Товар в Інтернет-магазині з метою, безпосередньо пов'язаною з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту договору випливає, що він має для неї професійний характер, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр і відомостей про підприємницьку діяльність.

1.4.13.підприємець на правах споживача - фізична особа, яка купує Товар в Інтернет-магазині з метою, безпосередньо пов'язаною з її підприємницькою діяльністю, коли зі змісту договору випливає, що він не має для неї професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета її підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про підприємницьку діяльність.

1.4.14.попередній продаж - означає представлення Продавцем змісту, який є запрошенням до подання пропозицій Клієнтом і стосується Товару, який ще не виготовлений або який Продавець очікує на поставку.

1.4.15. Умови - означає цей документ.

1.4.16. Реєстрація -фактична дія, виконана в порядку, визначеному Умовами, необхідна для того, щоб Клієнт міг користуватися всіма функціями Інтернет-магазину.

1.4.17. Інтернет-магазин - інтернет-платформа, якою керує MZ-STORE за вказаними нижче адресами, метою якої є зведення Продавців і Покупців:

1.4.17.1. https:// mz-store.com

1.4.17.2. https://mz-store.pl,

1.4.17.3. https://mz-store.co.uk,

1.4.17.4. https://mz-store.it,

1.4.17.5. https://mz-store.de,

1.4.17.6. https:/mz-store.es,

1.4.17.7. https://mz-store.at.

1.4.18. акціонерне товариство MZ-STORE (також MZ-STORE S.A. або MZ-STORE ) - з місцезнаходженням в м. Реда, вул.. Кіпріана Каміла Норвіда 47 (84-240), внесена до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться Окружним судом Гданськ-Пульно в Гданську, 8-м Комерційним відділом Національного судового реєстру під номером 0000877266, з NIP: 5862363341 та номером REGON: 387876117, зі статутним капіталом у розмірі 5 000 000,00 злотих, сплаченим у повному обсязі, до якого належать права на Інтернет-платформу. Роль MZ-STORE S.A. полягає в тому, щоб зробити доступною на платформі функціональність (ринок), за допомогою якої сторони (Продавець і Покупець) можуть укласти договір купівлі-продажу.

1.4.19. Продавець - MZ-STORE або партнер MZ-STORE, який пропонує свої Товари для продажу в Інтернет-магазині. Інформація, що ідентифікує Продавця, включена в опис Товару на Сайті. Якщо Продавець не вказаний в описі Товару, Продавцем є MZ-STORE.

1.4.20. Веб-сайт - веб-сайт, за допомогою якого MZ-STORE управляє Інтернет-магазином, що працює за наступними інтернет-адресами: mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mzstore.it, mz-store.at, mz-store.es.

1.4.21. Товар - продукт з асортименту Продавця, доступний через Веб-сайт.

1.4.22. Харчовий товар - будь-яка речовина або продукт, перероблений, частково перероблений або необроблений, призначений для споживання людиною або який, як можна очікувати, буде споживатися людиною.

1.4.23. Договір купівлі-продажу - договір купівлі-продажу, укладений в електронній формі на умовах цих Умов між Покупцем і Продавцем.

1.4.24. Електронна послуга - послуга, яку MZ-STORE надає Клієнту в електронному вигляді за допомогою Інтернет-магазину. Продаж - продаж означає продаж Товару, позначеного Продавцем, за зниженою ціною, обумовленою властивостями Товару (наприклад, наближенням терміну придатності).

1.4.25. Розміщеннявідгуків - електронна послуга розміщення відгуків полягає в наданні Клієнтам можливості публікувати індивідуальні та суб'єктивні висловлювання (пости) щодо замовлених Товарів.

1.4.26. Замовлення- волевиявлення Клієнта, подане через Форму замовлення і спрямоване безпосередньо на укладення Договору купівлі-продажу Товару з Продавцем.

1.5. Права на Інтернет-магазин, в тому числі майнові авторські права, права інтелектуальної власності на його назву, інтернет-домен, Веб-сайт, а також розміщені на Веб-сайті зразки, форми, логотипи (за винятком логотипів і фотографій, представлених на Веб-сайті з метою презентації Товарів, авторські права на які належать третім особам) належать MZ-STORE, і їх використання може здійснюватися тільки в порядку, визначеному і відповідно до цих Умов.

1.6 Ці Умови доступні Клієнтам на сайтах mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es і можуть бути завантажені та роздруковані в будь-який час.

2. ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ

2.1 В Інтернет-магазині доступні наступні електронні послуги: Особистий кабінет, форма замовлення, розміщення відгуків та інформаційний бюлетень.

2.2 Обліковий запис покупця - Електронний сервіс Обліковий запис покупця доступний тільки для зареєстрованих Покупців. Для розміщення замовлень в Інтернет-магазині реєстрація не є обов'язковою.

2.3 Для того, щоб зареєструватися, Покупець повинен заповнити Реєстраційну форму, розміщену MZ-STORE на Сайті, і відправити заповнену Реєстраційну форму в електронному вигляді в WMZ-STORE, вибравши поле "Зареєструватися". В процесі Реєстрації Покупець встановлює індивідуальний Пароль.

2.4 Обліковий запис Клієнта електронного сервісу надається безоплатно на невизначений термін. Покупець може в будь-який час і без пояснення причин видалити Обліковий запис (відмова від використання Облікового запису), направивши відповідний запит в MZ-STORE за допомогою електронної пошти на адресу: office@mzstore.pl.

2.5 MZ-STORE видалить Обліковий запис Клієнта негайно, в будь-якому випадку не пізніше, ніж протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання запиту.

2.6 Після подання заповненої Реєстраційної форми Клієнт негайно отримує електронною поштою на адресу електронної пошти, вказану в Реєстраційній формі, підтвердження реєстрації з боку MZ-STORE. У цей момент укладається електронний договір на обслуговування Облікового запису Клієнта, і Клієнт отримує можливість доступу до свого Облікового запису Клієнта та внесення змін до даних, наданих під час реєстрації, за винятком Логіна.

2.7 Клієнт зобов'язаний докласти всіх зусиль для збереження Пароля в таємниці і не повідомляти його третім особам. При виникненні обставин, що вказують на підозру, що Пароль знаходиться у володінні неуповноваженої особи, Покупець зобов'язаний негайно повідомити MZSTORE про цей факт, використовуючи доступні засоби зв'язку. У такій ситуації Покупець зобов'язаний негайно змінити Пароль, використовуючи відповідний функціонал в Особистому кабінеті.

2.8 Форма замовлення - використання Форми замовлення починається з моменту додавання Покупцем першого Товару в електронний кошик в Інтернет-магазині. Замовлення вважається оформленим, коли Бланк замовлення заповнений і Клієнт натискає кнопку "Замовити" на веб-сайті Інтернет-магазину.

2.9 Електронний сервіс "Форма замовлення" надається безкоштовно, є одноразовою послугою і припиняє свою дію в момент оформлення Замовлення через нього або в момент, коли Покупець раніше припинить оформлення Замовлення через нього.

2.10. Розміщення відгуку - Покупець має можливість добровільно та безоплатно розмістити відгук про Товар, придбаний в Інтернет-магазині. Рішення про те, чи залишати відгук, залежить виключно від Покупця.

2.11. Незважаючи на можливість опублікувати відгук на сайті Інтернет-магазину за допомогою Сервісу електронного розміщення відгуків, після здійснення покупок в Інтернет-магазині та отримання Товару, Клієнт може отримати по електронній пошті запит з проханням оцінити Товар і визначити рівень його задоволеності за допомогою обраного порталу відгуків. У разі такої оцінки MZ-STORE обробляє і передає відповідним партнерам наступні дані:

2.11.1 Контактні дані - тобто адреса електронної пошти, на яку було надіслано запрошення залишити відгук;

2.11.2 Дані про замовлені Товари, які є предметом оцінки.

2.12. Відгуки може публікувати тільки Покупець, який здійснив покупку в Інтернет-магазині.

2.13. Забороняється укладати фіктивні / удавані договори купівлі-продажу з метою публікації відгуку. Автором відгуку також не може бути сам Продавець або його працівники незалежно від форми трудових відносин.

2.14. Використання Електронного сервісу для розміщення відгуків не може бути використано Покупцем для незаконної діяльності, зокрема для діяльності, що є актом недобросовісної конкуренції по відношенню до Продавця або діяльності, що порушує особисті права, права інтелектуальної власності або інші права Продавця або третіх осіб.

2.15. Розміщений відгук може бути видалений в будь-який момент за заявою його автора, направленою в MZSTORE або на портал відгуків - в залежності від того, де Покупець опублікував відгук (думку).

2.16. Відгуки, додані Покупцями через форму розміщення відгуків, не перевіряються MZ-STORE на предмет того, чи походить Відгук від Покупця, який придбав Товар або користувався Товаром.

2.17. При використанні електронних сервісів Покупець не має права:

2.17.1. розміщувати персональні дані третіх осіб і поширювати зображення третіх осіб без передбаченого законом дозволу або згоди третьої особи,

2.17.2. завантажувати контент рекламного та/або промоційного характеру,

2.17.3. крім того, Клієнтам забороняється завантажувати контент, який може, зокрема

2.17.3.1. бути розміщений недобросовісно, наприклад, з наміром порушити особисті права третіх осіб,

2.17.3.2. порушувати будь-які права третіх осіб, у тому числі пов'язані із захистом авторських і суміжних прав, захистом прав промислової власності, комерційної таємниці або пов'язані із зобов'язаннями щодо дотримання конфіденційності,

2.17.3.3. мати образливий характер або являти собою загрозу, спрямовану на інших осіб, або містити лексику, що порушує норми моралі (наприклад, через використання вульгаризмів або виразів, які зазвичай вважаються образливими),

2.17.3.4. суперечити інтересам MZ-STORE або партнерів MZ-STORE (Продавців),

2.17.3.5. іншим чином порушувати положення Умов, норми моралі, положення чинного законодавства, соціальні норми або звичаї.

2.18. MZ-STORE має право видаляти будь-який контент, який не відповідає цим Умовам.

2.19. Інформаційний бюлетень - надсилається MZ-STORE всім Клієнтам, які підписалися.

2.20. Електронна послуга "Інформаційний бюлетень" надається безкоштовно протягом невизначеного періоду часу. Клієнт може в будь-який час і без пояснення причин відмовитися від підписки на Інформаційний бюлетень (скасування підписки на Інформаційний бюлетень), надіславши відповідний запит MZ-STORE електронною поштою на адресу: office@mz-store.pl.

2.21. Мінімальними технічними вимогами для використання Сайту є

2.21.1. доступ до мережі Інтернет,

2.21.2. доступ до активної електронної пошти,

2.21.3. доступ до веб-браузера принаймні Internet Explorer 8 або Chrome 16 або FireFox 10 або Opera 11 або Safari 5 або пізнішої версії, з увімкненим Javascript, що приймає файли cookie та інтернет-з'єднанням зі швидкістю не менше 256 кбіт/с. Веб-сайт Магазину оптимізований для мінімальної роздільної здатності екрану 1024x768 пікселів.

2.22. Забороняється надання протиправного контенту і використання Інтернет-магазину, Сайту або Електронних послуг, що надаються MZ-STORE, у спосіб, що суперечить законодавству, нормам моралі, у спосіб, що порушує особисті права третіх осіб або законні інтереси MZ-STORE або партнерів MZ-STORE (Продавців).

2.23. Покупець має право використовувати ресурси Інтернет-магазину тільки для власних потреб. Не допускається використання ресурсів і функцій Інтернет-магазину з метою здійснення Покупцем комерційної діяльності або такої, що порушує інтереси MZ-STORE або партнерів MZ-STORE.

2.24. MZ-STORE звертає увагу на те, що публічний характер Інтернету і використання послуг, що надаються в електронному вигляді, може бути пов'язаний з ризиком отримання і зміни даних Клієнта неуповноваженими особами, і тому Клієнти повинні використовувати відповідні технічні засоби для мінімізації вищезгаданих ризиків. Зокрема, вони повинні використовувати антивірусне програмне забезпечення та програмне забезпечення для захисту особистих даних осіб, які користуються Інтернетом. MZ-STORE ніколи не просить Покупця надати йому Пароль у будь-якій формі.

2.25. MZ-STORE залишає за собою право призупинити або припинити надання окремих функціональних можливостей Інтернет-магазину у зв'язку з необхідністю технічного обслуговування, перегляду або розширення технічної бази в разі, якщо це не вплине на права Покупця.

2.26. На вимогу Клієнта MZ-STORE інформує Клієнта про специфічні ризики, пов'язані з використанням послуг, що надаються в електронному вигляді, а також про функції та призначення програмного забезпечення або даних, які не є компонентом змісту послуги, введених MZ-STORE в систему ІКТ, що використовується Клієнтом.

2.27 Рекламації, пов'язані з Електронними послугами, Клієнт може подати в електронному вигляді на адресу MZ-STORE:office@mz-store.pl. Правильно подана рекламація, що стосується Електронних послуг, повинна містити щонайменше такі дані:

2.27.1. найменування Покупця,

2.27.2. предмет рекламації,

2.27.3. обставини, що обґрунтовують скаргу.

2.28. MZ-STORE відповідає на скаргу щодо Електронної послуги в тій же формі, в якій вона була подана, тобто в письмовій або електронній формі - негайно, але не пізніше, ніж протягом 14 календарних днів з дня отримання повної скарги. MZ-STORE невідкладно повідомляє Клієнта про будь-які недоліки в скарзі, інформуючи Клієнта про те, як доповнити скаргу.

3 УМОВИ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

3.1 Інформація про Товари, що міститься на Сайті, не є офертою в розумінні Цивільного кодексу, а лише запрошенням подавати пропозиції щодо укладення Договору купівлі-продажу Товару.

3.2 Покупець може розміщувати замовлення в Інтернет-магазині 7 (сім) днів на тиждень і 24 (двадцять чотири) години на добу за допомогою Форми замовлення, доступної на Веб-сайті.

3.3 Покупець має можливість оформити Замовлення на Веб-сайті за допомогою Форми замовлення. Для того, щоб оформити Замовлення, Покупець повинен мати доступ до активної електронної пошти.

3.4 Покупець розміщує Замовлення в Інтернет-магазині відповідно до пункту 2.8.

3.5 Після оформлення Замовлення Клієнт отримає від Продавця підтвердження прийняття Замовлення на адресу електронної пошти Клієнта, вказану в Бланку замовлення. Підтвердженням прийняття Замовлення є заява Продавця про прийняття оферти, зазначена в пункті 3.1. вище.

3.6 Договір купівлі-продажу вважається укладеним з моменту отримання Покупцем електронного листа, що підтверджує прийняття Замовлення до виконання.

3.7 Під час оформлення Замовлення, в тому числі в момент вираження волі Покупця на укладення Договору купівлі-продажу, Покупець інформується на Сайті про загальну ціну замовленого Товару, включаючи податок, а також про витрати на доставку (в тому числі вартість транспортних послуг, послуг доставки та поштового зв'язку) та інші витрати, а якщо розмір таких витрат не може бути визначений - про обов'язок їх сплати.

3.8 Щоразу, коли MZ-STORE повідомляє на Сайті про зниження ціни на Товар, MZ-STORE, крім інформації про знижену ціну, також розміщує інформацію про найнижчу ціну на цей Товар, яка діяла протягом 30-денного періоду, що передував запровадженню зниження ціни. Якщо Товар пропонується до продажу на термін менше 30 днів, MZ-STORE, крім інформації про знижену ціну, розміщує інформацію про найнижчу ціну на цей Товар, яка діяла в період від дати початку розміщення інформації про продаж Товару в Інтернет-магазині до дати введення уцінки на цей Товар. У випадку Товарів, які піддаються швидкому зносу, якщо не застосовуються терміни, зазначені в реченнях вище, MZ-STORE відображає поруч з інформацією про знижену ціну ціну, яка діяла до моменту першого застосування зниження.

3.9 У розділі "РОЗПРОДАЖ" продаються товари 3.9.1. з вичерпаним терміном придатності; 3.9.2. з природними процесами злежування або 3.9.3. з пошкодженою упаковкою. Вищезазначені товари не підлягають рекламації щодо тих характеристик товару або недоліків товару, про які Покупець був поінформований перед здійсненням покупки. Інформація про властивості товару наведена в його описі. Товари, що продаються за зниженою ціною, мають такі ж властивості, як і товари, що не мають зниженої ціни, і придатні для споживання відповідно до опису виробника.

3.10. попередній продаж- Товари, позначені як доступні для попереднього продажу, є прем'єрними товарами. Для того, щоб зарезервувати такі Товари, Покупець повинен заповнити Бланк замовлення та внести заставу. За сім днів до запланованої дати відправки Товару Клієнту буде надіслано повідомлення про те, що Замовлення готове до обробки. Несплата Товару або неотримання замовленого Замовлення призведе до втрати завдатку. Вищезазначене не виключає інших прав Продавця, передбачених Умовами, зокрема щодо обов'язку усунення шкоди. У випадку, якщо з незалежних від Продавця причин Товар, заброньований у Попередньому продажі, не буде доступний у заплановану дату виходу в продаж, Клієнту буде повернуто сплачену заставу.

4. ОПЛАТА ТОВАРУ

4.1 Покупець може вибрати наступні форми оплати замовлених Товарів:

4.1.1. банківський переказ - в цьому випадку Товар відправляється Покупцеві після зарахування оплати на банківський рахунок Продавця,

4.1.2. накладений платіж - у цьому випадку Товар відправляється Покупцеві після виконання замовлення. Покупець оплачує винагороду кур'єру при отриманні посилки з Товаром. Інформація про доступні форми оплати доступна при оформленні Замовлення. Можливість оплати післяплатою може бути відключена:

4.1.2.1. у випадку імпортованих Товарів,

4.1.2.2. у випадку, якщо Клієнт розміщує наступні Замовлення після невдалого самовивозу,

4.1.2.3. для конкретних Товарів або в залежності від вартості Замовлення.

4.1.3. банківським переказом або оплатою карткою через зовнішню платіжну систему PayU, якою керує компанія PayU S.A. з місцезнаходженням у Познані - у цьому випадку Товар відправляється Покупцеві після того, як Продавець отримає інформацію від системи PayU про те, що Клієнт здійснив платіж,

5. ІМПОРТ

5.1 Обов'язок сплати митних зборів при купівлі Товарів, які доставляються з країн, що не входять до Європейського Союзу, або з місцем доставки за межами Європейського Союзу, покладається на Клієнта. Продавець не має впливу на розмір цих зборів, оскільки вони розраховуються місцевою митницею відповідної країни. Продавець рекомендує перевіряти митні збори, що застосовуються в будь-якій країні, перш ніж замовляти доставку Товару в цю країну. Продавець не несе відповідальності за сплату митних зборів. Якщо Клієнт не сплачує митні збори або не приймає замовлення, а потім повертає його Продавцю, Продавець має право вимагати від Клієнта відшкодування будь-яких витрат, які він був змушений понести.

6. ДОСТАВКА ТОВАРУ

6.1 Доставка Товару Покупцеві здійснюється на платній основі, якщо інше не передбачено Договором купівлі-продажу. Витрати на доставку Товару (включаючи транспортні, транспортно-поштові та поштові витрати) вказуються Клієнту під час оформлення Замовлення, в тому числі в момент вираження Клієнтом свого бажання бути пов'язаним Договором купівлі-продажу. У випадку імпортних товарів, Клієнт несе відповідальність за перевірку ставок митних зборів, що діють у його країні. У Польщі ставки митних зборів на товари, що імпортуються з третіх країн (з-за меж Європейського Союзу), можна перевірити на сайті https://ext-isztar4.mf.gov.pl/taryfa_celna/.

6.2 Що стосується Товарів, замовлених з третіх країн (з-за меж Європейського Союзу), Клієнт, як імпортер Товарів, зобов'язаний виконати всі митні формальності для отримання вантажу.

6.3 Видача Товару відбувається з моменту передачі Товару Постачальнику або отримання Товару Замовником або Споживачем відповідно до умов EXW Інкотермс.

6.4 Право власності на Товар переходить до Покупця або Споживача з моменту поставки.

6.5 Ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або Споживача з моменту поставки Товару.

6.6 Замовлення вважається належним чином виконаним, коли воно прибуває на адресу, вказану Замовником, або, у разі недотримання митних зобов'язань Замовника, коли Товар прибуває до відповідного митного органу, до якого належить адреса, вказана Замовником при оформленні Замовлення.

6.7 Перед прийняттям рішення про придбання імпортних Товарів Покупець, як імпортер Товару, зобов'язаний перевірити, чи дозволений Товар до продажу в країні, в яку повинна бути здійснена доставка. Інформацію з цього приводу можна отримати в місцевих адміністративних органах або на митниці. У разі невиконання вищевказаного обов'язку Продавець не несе відповідальності за неможливість доставки Товару Покупцеві.

6.8 Термін доставки Товару становить:

6.8.1. до 14 календарних днів для внутрішніх поставок (Товари, що відвантажуються зі складу з Польщі);

6.8.2. до 30 календарних днів у випадку поставок в межах країн ЄС (Товари, що відправляються зі складу в ЄС);

6.8.3. до 60 календарних днів для міжнародних відправлень (Товари відправляються зі складу в країні за межами ЄС). Звертаємо Вашу увагу, що з 01.01.2021, у зв'язку з виходом Великобританії з Європейського Союзу, Товари, що відправляються зі складів з Великобританії (скорочено - UK), мають збільшений термін доставки.

6.9 Термін доставки обчислюється, у разі передоплати, з моменту зарахування платежу на рахунок Продавця або, відповідно, після отримання Продавцем інформації від платіжного процесора про те, що платіж Клієнта був оброблений. У разі післяплати термін поставки обчислюється з дати підтвердження отримання замовлення Продавцем.

6.10. Замовлений Товар доставляється на адресу проживання/місцезнаходження або іншу обрану адресу в Польщі або в іншій країні, зазначену в замовленні, за допомогою обраного способу доставки. Якщо Клієнт обирає в якості способу доставки InPost Paczkomaty Sp. z o.o. з місцезнаходженням у Кракові, то адресою доставки буде адреса поштового автомата, обрана Клієнтом під час оформлення Замовлення. Детальні умови доставки Замовлення, оформленого за допомогою кур'єрської компанії, вказані в правилах надання послуг, розміщених на веб-сайтах Постачальників. При виборі кур'єрської доставки рекомендується підготувати відраховану суму для оплати доставки. Кур'єр не зобов'язаний мати при собі гроші для видачі та розрахунку здачі. Обов'язок сплатити ціну лежить на Клієнтові.

6.11. Якщо час доставки продовжується понад час, зазначений у пункті 6.8. цих Умов, Покупець має право анулювати Замовлення.

6.12. У день відвантаження Товару Замовнику на електронну адресу Замовника надсилається інформація, що підтверджує відвантаження Продавцем.

6.13. У момент оформлення Замовлення кожен з Товарів має додаткову інформацію про склад зберігання. В описі вказується, чи знаходиться Товар "X" на складі в РП, на складі в ЄС або імпортований безпосередньо з третьої країни (наприклад, Великобританія - Великобританія).

6.14.Під час отримання Товару Замовник повинен оглянути доставлену партію в час і в порядку, звичайному для партій даного типу, в присутності працівника Постачальника.

6.15.Покупець має право вимагати від працівника Постачальника складання відповідного протоколу у випадку будь-якої втрати або пошкодження вантажу.

6.16. До посилки, що є предметом Поставки, Продавець, за бажанням Замовника, додає квитанцію або рахунок-фактуру з ПДВ, що покриває поставлений Товар.

6.17. Якщо Замовлення не може бути доставлене правильно і вчасно з вини Покупця (неправильна адреса, відмова від прийняття), Продавець може вимагати від Покупця відшкодування збитків, які він поніс, відправивши посилку, яка не була отримана.

6.18. Незважаючи на права Продавця, передбачені в пункті 6.17, коли відправлення повертається Продавцю, Продавець має право відмовитися від договору протягом 30 днів з дати отримання повернутого відправлення.

6.19. Незважаючи на право, передбачене в пункті 6.18, відправлення може бути повторно відправлене Клієнту після того, як Клієнт оплатить все Замовлення на Рахунок Продавця разом з витратами на повторну відправку відправлення.

6.20. Продавець не здійснює відправлення на поштові скриньки та військові бази.

7. ПРАВО НА ВІДКЛИКАННЯ

7.1 Споживач може відмовитися від Договору купівлі-продажу без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня, коли Споживач або вказана ним третя особа, яка не є Постачальником, вступить у володіння Товаром.

7.2 Споживач може відмовитися від договору про надання електронних послуг без зазначення причини протягом 14 календарних днів з дня укладення договору.

7.3 Споживач не має права відмовитися від договору у випадках, зазначених у ст. 38 Закону від 30 травня 2014 р. "Про права споживачів" (Законодавчий вісник 2014 р. поз. 827, з наступними змінами), зокрема, якщо предметом продажу є Товар, який швидко псується або має короткий термін придатності, або якщо предметом продажу є Товар, доставлений в герметичній упаковці, який не може бути повернутий після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки. Примітка: вищезазначене означає, що стосовно Товарів, які відносяться до категорії харчових продуктів, Споживач не має права на повернення після відкриття товару.

7.4 Для того, щоб скористатися правом на відмову від договору, Споживач повинен повідомити Продавця про своє рішення відмовитися від договору шляхом однозначної заяви (наприклад, листом, надісланим поштою, факсом або електронною поштою).

7.5 Споживач може скористатися типовим бланком заяви про відмову від договору, але це не є обов'язковим.

7.6 Споживач може також заповнити та надіслати бланк відмови або будь-яку іншу однозначну заяву в електронному вигляді через наступні веб-сайти: mz-store.pl, musclezone.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es. Якщо Споживач скористається цією можливістю, Продавець зобов'язаний невідкладно надіслати Споживачеві підтвердження отримання повідомлення про відмову від договору на довготривалому носії (наприклад, електронною поштою).

7.7 Типовий бланк заяви про відкликання можна завантажити за цим посиланням.

7.8 Для дотримання терміну відкликання Споживачеві достатньо надіслати інформацію про здійснення свого права на відкликання до закінчення терміну відкликання.

7.9 У разі відмови від договору Продавець відшкодовує всі платежі, отримані від Споживача, включаючи витрати на доставку товару (за винятком додаткових витрат, пов'язаних з обраним Споживачем способом доставки, відмінним від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Продавцем), негайно і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли Продавець був поінформований про рішення Споживача скористатися правом на відмову від договору. Продавець повертає платіж за допомогою тих самих платіжних засобів, які були використані Споживачем у початковій транзакції, якщо тільки Споживач прямо не погодиться на інше рішення, запропоноване Продавцем; у будь-якому випадку, Споживач не повинен нести жодних витрат у зв'язку з таким поверненням коштів.

7.10. Продавець може утримати відшкодування до отримання Товару або до надання доказів повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше.

7.11. Товар повинен бути відправлений назад або переданий Продавцю за адресою: Кіпр, Каміла Норвіда 47, 84-240 Реда. Товар повинен бути відправлений негайно, і в будь-якому випадку не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня, коли Споживач повідомив Продавця про відмову від договору. Термін вважається дотриманим, якщо Споживач повертає Товар до закінчення 14-денного терміну.

7.12. У разі відмови від договору Споживач несе витрати, пов'язані з поверненням Товару, безпосередньо.

7.13. У разі часткової відмови від договору та повернення Споживачем частини замовленої продукції, Продавець здійснює повернення коштів тільки за повернуту продукцію, а сума, що повертається, додатково зменшується на вартість доставки, якщо Споживач отримав безкоштовну доставку в замовленні або знижку на вартість доставки, а повернута продукція зменшить суму замовлення до суми, яка не дає права на таку знижку.

7.14. Споживач несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості Товару в результаті використання Товару, відмінного від того, яке було необхідним для встановлення характеру, характеристик та функціонування Товару.

7.15. Положення, що містяться в цьому пункті 7 Умов щодо Споживача, застосовуються з 1 січня 2021 року, а для договорів, укладених з цієї дати, також до Клієнта, який є фізичною особою, що укладає договір, безпосередньо пов'язаний з його підприємницькою діяльністю, коли зі змісту цього договору випливає, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета його підприємницької діяльності, доступного на підставі положень про Центральний реєстр та інформації про підприємницьку діяльність.

8 СКАРГА

8.1 Усі претензії щодо придбаних Товарів, включаючи претензії щодо ходу виконання Замовлення, слід надсилати електронною поштою на адресу:office@mz-store.pl.

8.2 У разі виявлення дефекту, дефектний Товар повинен бути відправлений назад за вказаною адресою: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Повернення дефектного товару для Клієнтів з польською адресою здійснюється за рахунок Продавця за допомогою кур'єрської компанії DHL або InPost. Клієнту надається можливість замовити самовивіз посилки в зручний для нього час. Для Клієнтів з інших країн за адресою: MZ-Store S.A. ul. Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda і скласти рекламаційне повідомлення відповідно до пункту 8.1, яке повинно містити принаймні такі дані:

8.2.1. найменування Замовника та замовлення,

8.2.2. предмет рекламації,

8.2.3. обставини, що обґрунтовують скаргу.

8.3 Рекламація щодо невідповідності Поставки інвойсу або Замовленню, а також рекламації щодо пошкодження посилки під час транспортування повинні бути подані негайно після отримання посилки. Рекомендується, щоб разом з рекламацією Клієнт надав Продавцю: протокол пошкодження посилки, складений у присутності кур'єра, і фотографії (з відміткою дати) заявленої невідповідності, що дозволить Продавцю позитивно розглянути рекламацію.

8.4 Претензію щодо стану посилки, отриманої в посилковому автоматі ТОВ "InPost", слід подавати за допомогою відповідної опції в посилковому автоматі, при цьому посилку слід негайно покласти назад у посилкову скриньку, залишивши її в розпорядженні ТОВ "InPost". На електронну адресу Клієнта буде надіслано бланк рекламації. Він повинен бути заповнений протягом 14 днів і затверджений, що прирівнюється до подання скарги. Якщо клієнт не зробить цього, посилка буде відправлена назад відправнику. Претензії щодо дефектів або пошкоджень посилки, які не були помітні при отриманні, можна пред'явити не пізніше ніж через 7 днів після отримання. У цій ситуації необхідно звернутися із заявленою посилкою до відділення InPost і скласти акт про пошкодження у відділенні.

8.5 Якщо в результаті визнання скарги щодо доставки Клієнту вдруге відправляється те саме Замовлення, і в той же час постачальник доставляє "втрачену" першу партію, Клієнт зобов'язаний відправити назад одну партію за адресою: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Витрати на повернення посилки несе Продавець. В якості альтернативи, Клієнт має можливість залишити собі другу посилку за умови її оплати.

8.6 Продавець повинен відповісти на скаргу щодо Товару в тій самій формі, в якій вона була подана, негайно, не пізніше ніж протягом 14 календарних днів з дати отримання повної скарги. Продавець повинен негайно повідомити Покупця про будь-які недоліки в рекламації, інформуючи Покупця про те, як доповнити рекламацію.

9. ПОЗАСУДОВІ СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1 Після того, як рекламаційні процедури неефективно вичерпані і після отримання згоди Продавця, Споживач може використовувати позасудові способи розгляду рекламацій та розслідування претензій. Інформацію про правила доступу до цих процедур можна знайти на веб-сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів за адресою: http://www.uokik.gov.pl.

10. ПОЛІТИКА ЩОДО ФАЙЛІВ COOKIE

10.1 MZ-STORE використовує механізм файлів "cookies", які зберігаються MZ-STORE на жорсткому диску кінцевого пристрою, що використовує Веб-сайт, включаючи використання Веб-сайту Клієнтами.

10.2 Використання файлів "cookies" спрямоване на коректну роботу Веб-сайтів на кінцевих пристроях, що використовують Веб-сайти. Цей механізм не пошкоджує кінцевий пристрій і не викликає змін конфігурації в кінцевих пристроях або в програмному забезпеченні, встановленому на цих пристроях. "Cookies" не призначені для ідентифікації користувачів Веб-сайтів.

10.3 MZ-STORE використовує механізм "cookies" для того, щоб:

10.3.1. запам'ятовування інформації про термінальні пристрої користувачів Веб-сайтів, включаючи Клієнтів,

10.3.2. перевірки та розвитку своєї пропозиції,

10.3.3. статистичні.

10.4 Користувач Сайту має можливість налаштувати браузер на блокування певних типів "cookies" та інших технологій, вказавши, наприклад, що будуть дозволені тільки ті, які необхідні для коректного відображення веб-сайту. За замовчуванням більшість браузерів дозволяють використання всіх "cookies", але користувач Веб-сайту може змінити ці налаштування в будь-який час, а також видалити вже встановлені "cookies". Кожен браузер дозволяє це зробити за допомогою однієї з опцій, доступних в налаштуваннях або перевагах.

10.5 Також є можливість використовувати Веб-сайт у так званому режимі інкогніто, який блокує збір даних про ваше відвідування Веб-сайту.

10.6 Використання Сайту без зміни налаштувань браузера, тобто з прийняттям за замовчуванням файлів "cookie" і подібних технологій, означає згоду на їх використання в цілях, зазначених вище. Адміністратор не використовує отриману інформацію в маркетингових цілях.

10.7 На наших веб-сайтах треті особи розміщують інформацію у вигляді файлів cookie та інших подібних технологій на вашому кінцевому пристрої (наприклад, комп'ютері, смартфоні) і отримують доступ до них. Це наші довірені партнери, з якими ми постійно працюємо над тим, щоб адаптувати рекламу на нашому та їхніх веб-сайтах, а також послуги, які ми та наші довірені партнери надаємо, до ваших потреб та інтересів. Такими довіреними партнерами є компанії, що входять до групи Wirtualna Polska capital. Для отримання детальної інформації про те, як Wirtualna Polska обробляє ваші дані, будь ласка, зверніться до Політики конфіденційності Wirtualna Polska.

.CookieDeclaration{background: #eee;padding: 5px 20px;}

11. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

11.1 Відповідно до Регламенту (ЄС) 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільний рух таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних), Офіційний вісник ЄС L 119/1 від 04.05.2016 [RODO], а також відповідно до положень Закону про захист персональних даних від 10 травня 2018р. (Законодавчий вісник 2018, поз. 1000, з наступними змінами), повідомляємо наступне:

11.1.1 Розпорядником Ваших персональних даних є акціонерне товариство MZ-STORE з місцезнаходженням в м. Реда за адресою: вул. Каміла Норвіда 47 (84-240), внесене до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться Окружним судом Гданськ-Пульноц в м. Гданськ, 8-й Економічний відділ Національного судового реєстру під номером 0000877266, з NIP: 5862363341 та номером REGON: 387876117, з акціонерним капіталом у розмірі 5 000 000,00 злотих. З Адміністратором можна зв'язатися: листом на вищевказану адресу або електронною поштою: office@mz-store.pl

11.1.2 Ваші Персональні дані обробляються на основі наступних положень і з наступною метою:

- з метою надання Електронних послуг в частині надання Клієнтам та іншим особам контенту, зібраного на Веб-сайтах - в цьому випадку правовою підставою для обробки є необхідність обробки для виконання договору (ст. 6.1.b RODO);

- з метою надання послуг, пов'язаних з обслуговуванням та експлуатацією Облікового запису Клієнта та виконанням Договору купівлі-продажу та Замовлення - правовою підставою для обробки є необхідність обробки для виконання договору (ст. 6 п. 1 літ. b RODO), а щодо даних, наданих факультативно - правовою підставою для обробки є згода (ст. 6 п. 1 літ. a RODO)

- для обробки покупок, здійснених без реєстрації облікового запису клієнта - у цьому випадку правовою підставою для обробки є необхідність обробки для виконання договору (ст. 6 ч. 1 п. b RODO);

- з метою дотримання законних зобов'язань, покладених на Адміністратора, що випливають, зокрема, з податкового та бухгалтерського законодавства - правовою підставою для обробки є юридичне зобов'язання (стаття 6(1)(c) RODO);

- з метою розгляду скарг - у цьому випадку правовою підставою для обробки є необхідність обробки для виконання договору (стаття 6(1)(b) RODO);

- для аналітичних та статистичних цілей - у цьому випадку правовою підставою для обробки є законний інтерес Адміністратора (стаття 6(1)(f) RODO), що полягає у проведенні аналізу діяльності користувачів Веб-сайту, а також їхніх уподобань з метою покращення застосованих функцій та послуг, що надаються;

- з метою можливого встановлення та пред'явлення або захисту від претензій - правовою основою обробки є законний інтерес Адміністратора (ст. 6 ч. 1 п. "f" RODO), що полягає в захисті його прав;

- для маркетингових цілей Адміністратора та інших суб'єктів, зокрема, пов'язаних із представленням поведінкової реклами на основі наданої згоди (стаття 6(1)(а) RODO).

11.2 Ваші Персональні дані обробляються для цілей, описаних у цьому пункті 11, насамперед для виконання Замовлень, а також для надання, персоналізації, розвитку та безпеки Електронних послуг, що надаються через Веб-сайти. Відповідно, ми обробляємо ваші Персональні дані, такі як ім'я, номер телефону, номер клієнта, домашня адреса (або інша адреса, зазначена як адреса доставки), IP-адреса або адреса електронної пошти. Вся інформація, яка не дозволяє (також у поєднанні з іншою інформацією) ідентифікувати вашу особу, вважається неперсональними даними. Неперсональні дані також називаються анонімними даними. Якщо ваші Персональні дані об'єднані з анонімними даними, всі дані в такому пакеті розглядаються як Персональні дані. Загальне правило: якщо ми просимо вас надати певні Персональні дані, ви, звичайно, можете відмовити нам у цьому. Ви самі вирішуєте, яку інформацію нам надавати. Однак, ймовірно, в такій ситуації ми не зможемо зробити обрані Електронні послуги або виконання Договору купівлі-продажу доступними для вас (або не зможемо зробити їх доступними для вас в оптимальний спосіб). Наприклад, ми не можемо доставити Замовлення без адреси доставки. Якщо у зв'язку з певною Електронною послугою або Договором купівлі-продажу необхідна лише певна інформація (обов'язкова інформація), ми повідомимо Вас про це, наприклад, позначивши таке поле знаком *.

11.3 Тривалість обробки Адміністратором Персональних даних залежить від типу Електронної послуги або випливає з Договору купівлі-продажу та мети обробки. Як правило, Персональні дані обробляються протягом терміну надання Електронної послуги або виконання Договору купівлі-продажу, до моменту відкликання наданої згоди або до моменту ефективного заперечення проти обробки Персональних даних у випадках, коли правовою підставою для обробки Персональних даних є законний інтерес Адміністратора. Період обробки Персональних даних може бути продовжений у випадках, коли обробка необхідна для встановлення і пред'явлення або захисту від можливих претензій, і в подальшому тільки у випадку і в обсязі, передбаченому законом. Після закінчення терміну обробки Персональні дані підлягають безповоротному видаленню або знеособленню.

11.4 Ваші Персональні дані можуть бути розкриті зовнішнім сторонам, включаючи, зокрема, кур'єрів, митні органи, маркетингові агентства, постачальників ІТ-послуг, яким ми передаємо обробку Персональних даних на аутсорсинг. Дані також розкриваються зовнішнім Продавцям, які пропонують товари на Веб-сайті в рамках функціональності маркетплейсу. Такі суб'єкти обробляють Персональні дані на підставі укладеного з нами договору і тільки відповідно до наших інструкцій, в зазначеному нами обсязі. У разі виникнення претензії ваші Персональні дані можуть бути передані Продавцю, дистриб'ютору продукції, виробнику або гаранту, залежно від Товару, на який поширюється претензія. За наявності вашої згоди ваші Персональні дані також можуть бути передані іншим суб'єктам для їхніх власних цілей, включаючи маркетингові цілі. За Вашою згодою ми можемо передавати Ваші Персональні дані в обсязі, необхідному для виконання Договору купівлі-продажу, стороннім компаніям, що здійснюють онлайн-платежі, якщо Ви обираєте цей вид оплати через будь-яку з платіжних систем. Передача стосується Персональних даних, необхідних для здійснення платежу. Вибір певного типу оплати означає згоду на передачу даних платіжному оператору.

11.5 Що стосується ваших Персональних даних, ви маєте право

* вимагати від Контролера надання інформації або перевірки ваших Персональних даних, а також на отримання копії ваших Персональних даних (стаття 15 RODO);

* вимагати від Адміністратора виправлення або зміни ваших Персональних даних (стаття 16 RODO) - стосовно запиту на виправлення даних, коли ви помітили, що дані є невірними або неповними;

* вимагати від Адміністратора видалення персональних даних (стаття 17 RODO);

* вимагати передачі персональних даних - на цій підставі, якщо дані обробляються у зв'язку з Договором купівлі-продажу або наданою згодою, Адміністратор зобов'язаний видати надані суб'єктом даних персональні дані у форматі, придатному для комп'ютерного зчитування; також можна вимагати, щоб дані були надіслані іншій особі - за умови, що для цього існують технічні можливості як з боку Адміністратора, так і з боку цієї іншої особи;

* вимагати від Адміністратора обмеження обробки (стаття 18 RODO) - наприклад, якщо ви помітили, що ваші персональні дані є неточними, ви можете вимагати, щоб обробка ваших персональних даних була обмежена на певний період часу, щоб ми могли перевірити точність цих даних;

* подати скаргу щодо обробки Адміністратором ваших Персональних даних Президенту Управління з питань захисту персональних даних. Якщо ви надали згоду на обробку ваших персональних даних, повідомляємо, що ви можете відкликати надану вами згоду в будь-який час у письмовій формі на адресу Адміністратора даних або електронною поштою на адресу: office@mzstore.pl, і відкликання вашої згоди не впливає на законність обробки, здійсненої на підставі вашої згоди до її відкликання.

11.6 Надання Персональних даних, як правило, є добровільним, однак, якщо ви цього не зробите, ви не зможете відповісти на запит або укласти та виконати договір з Адміністратором.

11.7 Прямий маркетинг (інформаційний бюлетень, електронна пошта, телефон та SMS). Якщо ви надасте нам свою згоду, ми зможемо використовувати надані вами Персональні дані для надсилання вам маркетингових пропозицій, доступних в Інтернет-магазині, інформаційних бюлетенів, опитувань та запрошень - електронною поштою, SMS або телефоном, залежно від обсягу вашої згоди. Персональні дані, які ви надаєте нам таким чином, можуть бути передані стороннім компаніям виключно з метою надання нам цих послуг, і вони дозволяють маркетинговим агентствам і технічним постачальникам поширювати цифрові та друковані матеріали прямого маркетингу. Ми ніколи не будемо передавати ваші Персональні дані в маркетингових цілях, продавати їх або обмінюватися ними з іншими сторонами поза межами цілей, описаних вище, якщо тільки ви не надали свою інформовану згоду на такий обмін. Ви маєте право відкликати свою згоду на обробку персональних даних для цілей прямого маркетингу в будь-який час. Після того, як ви відкличете свою згоду на обробку персональних даних для цілей прямого маркетингу, ми більше не зможемо надсилати вам будь-які пропозиції прямого маркетингу або інформацію, які раніше надсилалися вам на підставі вашої згоди на обробку персональних даних. Ви можете відмовитися від отримання матеріалів прямого маркетингу наступним чином:

11.7.1. відредагувавши налаштування свого Акаунта клієнта - знявши галочки з відповідних згод у розділі;

11.7.2. надіславши відповідний запит електронною поштою на адресу:office@mz-store.pl.

11.8 У процесі надання послуг прямого маркетингу ми приймаємо рішення в автоматизованому режимі на основі наявних у нас даних про вас, які ідентифікують ваші уподобання (наприклад, історія ваших покупок). На основі цієї інформації ми призначаємо вам персональний профіль, що має відношення до нашої здатності пропонувати вам наші послуги або послуги наших партнерів, а також до розміру знижок, які ми можемо вам надати. Ці рішення приймаються автоматично на основі статистичного аналізу. Рішення, прийняті таким автоматизованим способом, впливають на вибір пропонованих вам послуг і продуктів, які, на нашу думку, можуть вас зацікавити.

11.9 Автоматизоване прийняття рішень для цілей прямого маркетингу ґрунтується на вашій згоді.

11.10 Якщо ви не згодні з Нашою оцінкою, зробленою таким чином, ви можете подати скаргу через наступні канали зв'язку:

11.10.1. особисто або поштою за адресою MZ-STORE S.A., вул. Кіпріана Каміла Норвіда, 47, 84-240 Реда або електронною поштою: office@mz-store.pl

11.10.2. по телефону: + 48 510 054 085

Будь ласка, надайте нам інформацію, яка, на вашу думку, обґрунтовує неточність нашої оцінки. Така інформація може бути запитана пізніше.

11.11. Ми маємо право перевірити достовірність даних, наданих при реєстрації в Інтернет-магазині - у разі, якщо ми визначимо, що дані не є точними, ми маємо право видалити ваш Обліковий запис, попередньо надіславши вам електронного листа з повідомленням про те, що ваш Обліковий запис буде видалено у зв'язку з недостовірністю даних.

11.12. Ми також можемо передавати персональні дані одержувачам, розташованим за межами Європейської економічної зони в так званих третіх країнах. У цьому випадку перед передачею даних ми переконуємося, що одержувач має належний рівень захисту даних (наприклад, на підставі рішення Комісії ЄС, що декларує належний рівень захисту для відповідної країни, або угоди з одержувачем про так звані стандартні договірні умови Європейського Союзу) або вашої згоди на передачу даних. Ви можете отримати від нас огляд одержувачів у третіх країнах та копію спеціально узгоджених положень щодо забезпечення належного рівня захисту даних. Будь ласка, використовуйте для цього дані, наведені в розділі 11.9.

12 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

12.1 Продавець зобов'язаний поставити Товар відповідно до Договору.

12.2 Щодо покупців, які є підприємцями, Продавець несе відповідальність за дефекти Товару відповідно до положень статті 556 та наступних статей Цивільного кодексу.

12.3 Перед покупцями, які є Споживачами або Підприємцями на правах споживачів, Продавець несе відповідальність за невідповідність Товару Договору на принципах, визначених у главі 5а Закону про права споживачів.

12.4 У разі невідповідності Товару Договору Споживач або Підприємець з прав споживача має право вимагати від Продавця приведення Товару у відповідність з Договором шляхом ремонту або заміни Товару на новий. Продавець може зробити заміну, коли Споживач або Підприємець з правами споживача вимагає ремонту, або може зробити ремонт, коли Споживач або Підприємець з правами споживача вимагає заміни, або відмовитися від приведення Товару у відповідність з Договором, якщо приведення Товару у відповідність з Договором способом, обраним Споживачем або Підприємець з правами споживача, неможливе або вимагатиме від Продавця надмірних витрат.

12.5 Продавець зобов'язаний відремонтувати або замінити Товар в розумний термін з моменту повідомлення Продавця Споживачем або Підприємцем з правами споживача про невідповідність Товару умовам Договору і без необґрунтованих незручностей для Споживача або Підприємця з правами споживача, беручи до уваги характер Товару і мету, для якої Товар був придбаний. Витрати на ремонт або заміну, включаючи, зокрема, поштові витрати, витрати на перевезення, робочу силу та матеріали, несе Продавець.

12.6 Споживач зобов'язаний надати Товар, що підлягає ремонту або заміні, в розпорядження торговця. Продавець зобов'язаний забрати Товар у споживача за його рахунок.

12.7 Споживач або Підприємець на правах Споживача може вимагати зниження ціни або відмовитися від Договору, якщо:

12.7.1. продавець відмовився привести товар у відповідність до договору в ситуації, коли ремонт і заміна були б неможливими або вимагали б від продавця надмірних витрат,

12.7.2. продавець не зміг привести Товар у відповідність до Договору в розумний термін або приведення Товару у відповідність до Договору спричинило б надмірні незручності для Споживача або Підприємця на правах Споживача,

12.7.3. Продавець не прийняв Товар, наданий Споживачем або Підприємцем на правах Споживача,

12.7.4. Товар був встановлений до того, як стало очевидним невідповідність Товару Договору, і Продавець не демонтував Товар, або демонтував, але не встановив його знову після ремонту або заміни, або не здійснив ці дії за свій рахунок,

12.7.5. невідповідність Товару умовам Договору триває, незважаючи на те, що Продавець намагався привести Товар у відповідність до умов Договору,

12.7.6. невідповідність Товару умовам Договору є настільки істотною, що вимагає негайного зменшення ціни або відмови від Договору, без можливості ремонту або заміни Товару,

12.7.7. із заяви Продавця або обставин випливає, що Продавець не приведе Товар у відповідність з Договором в розумний термін або без надмірних незручностей для Споживача або Торговця в правах споживача.

12.8 Споживач або Підприємець з правами споживача може відмовитися від Договору, якщо невідповідність Товару Договору є істотною. Істотною вважається невідповідність Товару умовам Договору.

12.9 MZ-STORE не несе відповідальності за правильність або неналежне виконання договорів, укладених Продавцями і Покупцями через Інтернет-магазин, за винятком випадків, коли Продавцем є MZ-STORE.

12.10. Зокрема, MZ-STORE не несе відповідальності за якість, законність і безпеку Товарів, пропонованих Продавцями (крім MZ-STORE).

12.11. MZ-STORE не несе відповідальності за будь-яку неможливість або перешкоду у використанні Інтернет-магазину з причин, що залежать від Покупця, зокрема, за втрату Покупцем або заволодіння третіми особами (незалежно від способу) його Паролем. Однак MZ-STORE несе відповідальність, якщо втрата Клієнтом або заволодіння третіми особами його Паролем сталася з причин, що залежать від MZ-STORE, або з причин, за які MZ-STORE несе відповідальність.

12.12 MZ-STORE не несе відповідальності за збитки, спричинені діями або бездіяльністю Покупців, зокрема, за використання ними Інтернет-магазину способом, що не відповідає чинному законодавству або Регламенту.

13. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

13.1 Ці Умови набувають чинності з моменту їх публікації на сайті Інтернет-магазину і замінюють собою раніше діючі Правила Інтернет-магазину.

13.2 Правила та положення можуть бути змінені з важливих причин, які, зокрема, розглядаються як:

13.2.1. істотна зміна сфери діяльності MZ-STORE;

13.2.2. зміна адресних даних;

13.2.3. зміна найменування (назви) MZ-STORE;

13.2.4. зміна організаційно-правової форми діяльності MZ-STORE;

13.2.5. технічні зміни, що стосуються роботи Інтернет-магазину;

13.2.6. зміна способів оплати;

13.2.7. зміна способів доставки;

13.2.8. зміна чинного законодавства.

13.3 У разі укладення на підставі цих Умов договорів безперервного характеру (наприклад, надання Електронної послуги - Особистого кабінету), змінені Умови є обов'язковими для Клієнта, якщо були дотримані вимоги, викладені в статтях 384 і 384[1] Цивільного кодексу, тобто Клієнт був належним чином повідомлений про зміни і не розірвав договір протягом 14 календарних днів з дати повідомлення. Якщо зміна Умов призводить до введення нових або збільшення існуючих комісій, Клієнт має право відмовитися від договору.

13.4 У випадку, якщо на підставі цих Умов укладаються договори іншого характеру, ніж безперервні договори (наприклад, Договір купівлі-продажу), зміни до Умов жодним чином не впливають на права Клієнта, набуті до дати набрання чинності змінами до Умов; зокрема, зміни до Умов не впливають на вже розміщені або розміщені Замовлення та вже укладені, оформлені або виконані Договори купівлі-продажу.

13.5 Якщо окреме положення Умов вважається недійсним або недієвим, недійсність або недієвість цього положення не впливає на дійсність або дієвість решти положень Умов. MZ-STORE намагатиметься замінити недійсне або неефективне положення новим положенням, яке не є юридично дефектним.

13.6 Договір регулюється польським правом, у випадку Споживача вибір права застосовується лише в тій мірі, в якій це не впливає на захист, що надається Споживачеві на підставі положень, що діють у місці його постійного проживання, що не може бути виключено договором (принцип переваги сприятливих положень).

13.7 До всіх спорів, що виникають у зв'язку з цими Умовами, застосовується право, що застосовується до місця проживання Споживача. Для всіх інших спорів застосовуються загальні положення. Компетентним судом для вирішення спорів, що виникають з цих Умов, Договорів купівлі-продажу та договорів про надання послуг за допомогою електронних засобів, є загальний суд загальної юрисдикції, що має відповідну матеріальну та територіальну юрисдикцію. Це не зачіпає права вибору іншого суду, який відповідно до положень закону має місцеву юрисдикцію.